Vi hjælper vores kunder med digital økonomistyring, der både sparer tid og giver et bedre overblik.
Hos Seehusen Advice har vi økonomistyring og rapportering i højsædet. Vi tilbyder digital bogføring, lønadministration, HR-ydelser, for eksempel spørgsmål om personalekontrakter og håndbøger, samt at stå for udarbejdelsen af årsregnskaber. Dermed kan vi være vores kunders eksterne regnskabschef.
Vi hjælper vores kunder med at få et løbende, digitalt overblik over deres økonomi, så det bliver så nemt og tidsbesparende som muligt, og så beslutningstagerne har mulighed for at styre virksomhederne i den rigtige retning. For mange styrer i blinde, og det vil vi gerne lave om på. Vi tager os af den daglige drift, rådgivning og administration af vores kunders økonomi og er opdaterede på, hvilke systemer der passer bedst til den enkelte kunde.
Vi samler typisk vores bud på løsninger i en samlet kundepakke og har specialiserede medarbejdere til at varetage de enkelte områder. Vores værdier er professionalitet, troværdighed, ordentlighed, engagement, fleksibilitet, ansvarsbevidsthed og detaljeorientering.
Vores kunder tilkendegiver, at det er blevet nemmere for dem at drive virksomhed med vores løsninger. De har fået mere styr på deres forretning end tidligere, hvilket underbygges af, at vi har mange kunder, der bliver hos os i lang tid.
»HB Køges erhvervsnetværk giver udbytte på både det menneskelige og forretningsmæssige plan. Jeg udvikler mig personligt ved at være med og har også fået venskaber ud af det. Desuden har jeg været assistenttræner for HB Køges U15-hold, elitehold i Køge Boldklubs ungdomsafdeling og selv spillet i Køge Boldklub som både ungdoms- og seniorspiller på serieniveau,« siger Thomas Seehusen, Direktør og Partner i Seehusen Advice.