Mogens Daarbak

Kontorløsninger til virksomheder i hele landet.

Vi er en familiedrevet virksomhed, som blev grundlagt i 1968. I mange år har vi leveret produkter og løsninger til danske kunder i erhvervslivet, industrien og den offentlige sektor, og vi er i dag en af Danmarks største leverandører af kontorløsninger til virksomheder i hele landet.

Vores koncept er simpelt. Vi tilbyder nemlig en totalløsning, som rummer alt til kontoret. Når du vælger os som leverandør, vælger du en solid og kvalitetsbevidst samarbejdspartner, der med en bred palet af forretningsområder, altid kan tilbyde et utal af muligheder.

Vi vil ikke bare følge med udviklingen – vi vil skabe den! Vi beskæftiger i dag mere end 150 dygtige medarbejdere fordelt ud på 8 forskellige afdelinger i Aalborg, Nørresundby (logistikcenter), Brønderslev, Silkeborg, Vejle, Varde, Ribe og Roskilde. Med en vision om at være den mest attraktive arbejdsplads inden for vores branche, gør vi vores bedste for at skabe en god arbejdsplads med sunde værdier, som afspejles i vores måde at arbejde på.